کد خبر : 262525
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1402 - 14:05
-

به دنبال حواشی اخیر و با تصمیم فدراسیون فوتبال؛

انصراف رسمی اصولی از انتخابات هیات فوتبال خراسان!

انصراف رسمی اصولی از انتخابات هیات فوتبال خراسان!

با مصوبه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال، انتخابات هیات فوتبال خراسان‌رضوی تجدید و بدون اصولی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، طهمورث حیدری، عضو هیأت رییسه و رئیس کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال گفت: با عنایت به انقضای موعد قانونی و همچنین به درخواست تعدادی از اعضای مجمع عمومی آن استان، موضوع توسط دبیر کل فدراسیون در دستورجلسه هیأت‌رئیسه مورخ ۰۹/‏۱۲/‏۱۴۰۲ قرار گرفت، و مصوب شد فرایند انتخابات و ثبت نام از نامزدهای پست ریاست و اعضای هیأت رئیسه این هیأت تجدید گردد.

 

او ادامه داد: ین فرایند توسط کمیته امور استان‌ها و دبیر کل فدراسیون و با هماهنگی دبیر مجمع هیأت فوتبال استان خراسان رضوی روز شنبه مورخه ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ اعلام خواهد شد.

 

رئیس کمیته استان‌های فدراسیون از انصراف اصولی خبر داد و گفت: آقای اصولی به دلیل دارا بودن مسؤولیت در کمیته فوتسال و سازمان لیگ فوتسال توسط هیأت‌رئیسه فدراسیون و ضرورت حضور تمام وقت نامبرده در کمیته مذکور از نامزد شدن در هیأت فوتبال استان خراسان رضوی در فرآیند جدید انصراف داد.

 

گفتنی است پیش از این تصمیم فدراسیون فوتبال، مدیرکل ورزش و جوانان خراسام از عدم تایید صلاحیت حراستی احسان اصولی برای کاندیداتوری در هیات فوتبال خراسان خبر داده و مدعی شده بود که فدراسیون در حال زمان خریدن و تلاش برای گرفتن تایید صلاحیت او است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.