کد خبر : 262711
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1402 - 9:10
-

قطار سریع‌السیر احمد و رفقایش برای پلی‌آف‌ لالیگا!

قطار سریع‌السیر احمد و رفقایش برای پلی‌آف‌ لالیگا!

سِیر صعودی وینا البالی والدپیناس در لالیگا به شدت اوج گرفته و این باشگاه ساعاتی پیش با تاثیرگذاری سعید احمدعباسی، از تیم سوم جدولی خاین عبور کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،  در دیداری که کمتر کسی توان پیش‌بینی‌اش را داشت و از مهم‌ترین مسابقه‌های هفته بیست‌وسوم خوانده می‌شد، تیم وینا البالی والدپیناس در شبی که سعید احمدعباسی یک پنالتی حیاتی را گرفت و همان به گل پیروزی‌بخش تیمش ختم شد، تا خائن نیز به صف مغلوبین این روزهای شگفت انگیز والدپیناس اضافه شود. این برد فراموش نشدنی که دراماتیک‌وار بدست آمد، والدپیناس را موقتا در رده ششم جدول جای داد تا همچنان جزو پرواز کرده‌ها به پلی آف لیگا ناسیونال به شمار بروند.

شاگردان دیوید راموس، در دقیقه پنج توسط بینهو ستاره برزیلی الاصل تیم ملی گرجستان به گل اول رسیدند و از همان دقایق ابتدایی نبض بازی را در دست گرفتند و از آنجایی که از تماشاگرانشان بهره می‌بردند، به شدت تیم بسیار خوب خائن را آزار دادند. به حدی که خائن در نیمه نخست فقط یک موقعیت گلزنی را خلق کرد. نمایش بابرنامه والدپیناس که سعید احمدعباسی نقش بسزایی در حملات این تیم داشت، آن‌ها را به گل دوم رساند. این بار اریک مارتل اسپانیایی موفق به گلزنی شد تا خیال راموس از برتری تیمش راحت‌تر شود. در دقایق پایانی نیمه اول، والدپیناس این فرصت را داشت تا گل سوم را به ثمر برساند که ضربه پنالتی نقطه دوم آن‌ها توسط پل پاچکو از دست رفت تا وینا البالی با برتری دو بر صفر به رختکن برود. اگرچه سعید احمدعباسی در دقیقه ۸ تیمش را به عبارتی نجات داد. ستاره ایرانی در حالی که بازیکن حریف تقریبا در شرایط تک‌به‌تک قرار داشت، با یک خطای هوشمندانه او را متوقف کرد و ۱ کارت زرد را به جان خرید.

در نیمه دوم، خائن کاملا متفاوت ظاهر شد و نمایش فوق العاده‌ای را داشت. دنی رودریگز و شاگردانش به لطف هنرنمایی ستاره جوان اسپانیایی‌شان دَنیِل ۲۲ ساله در دقیقه ۲۵ یکی از گل‌های خورده را جبران کردند و همین گل باعث شد تا والدپیناس در ادامه بازی محتاطانه‌تر عمل کند.

نقطه عطف والدپیناس و سعید احمدعباسی در این دیدار در دقیقه ۳۵ رقم خورد. ستاره ایرانی درحالی که شرایط گلزنی بسیار خوبی را داشت، خاویر گارسیا بازیکن خائن بر روی او مرتکب خطا شد و گالاردو داور دوم بازی با سوتش نقطه پنالتی را نشان داد و این فرصت بسیار بزرگ به سولانو سپارده شد و بازیکن سابق تیم ملی فوتسال اسپانیا، گل سوم والدپیناس را در دقیقه ۳۴ از روی ضربه پنالتی وارد دروازه خائن کرد. گلی که به موقع زده شد زیرا یک دقیقه بعد خائن باری دیگر توسط دَنیِل به گل رسید اما تاثیری در برتری والدپیناس نداشت تا سعید احمدعباسی و رفقایش، یک پیروزی بزرگ دیگر را جشن بگیرند. آن‌ها هفته پیش مقابل ال‌پوزو مورسیا صدرنشین به تساوی رضایت داده بودند و مسیر رو به رشد خود را با پیروزی امشب ادامه دادند.

هشتمین پیروزی در ۱۰ جدال اخیر، قطار سریع‌السیر وینا آلبالی را در ایستگاه ششم لیگ متوقف کرد، تا خود را آماده نبردی حساس در شهر مایورکا برابر پالما کنند. مصافی که جنگ تمام عیار بین ستاره‌های ایرانی لیگا اسپانیا خواهد بود.

تیم پالما با حضور حسین طیبی، مسلم اولاد قباد و سالارآقاپور از دقایقی پیش در بلوگرانا به مصاف بارسلونا رفته‌ است و تمامی لیگا ناسیونال تحت تاثیر این بازی قرار گرفته است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.