کد خبر : 262734
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اسفند 1402 - 11:49
-

سنگ کلیه سرمربی گهری‌ها را در یزد به بیمارستان کشاند

سنگ کلیه سرمربی گهری‌ها را در یزد به بیمارستان کشاند

عمل سنگ کلیه حسین افضلی را در بیمارستانی در شهر یزد بستری کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسین افضلی سرمربی گهرزمین سیرجان که اخیرا با مشکل ورود سنگ کلیه به لگنچه مواجه شده است با تصمیم پزشکان اقدام به عمل جراحی برای حل این مشکل خواهد کرد.

او که از سیرجان به یزد سفر کرده و در بیمارستان رهنمون این شهر بستری شده، امروز عمل جراحی خود را به انجام خواهد رساند تا پس از طی ۴۸ تا ۷۲ ساعت نقاهت، مجددا به شرایط عادی بازگردد.

گفتنی است بستری مجدد حسین افضلی که باعث نگرانی اهالی فوتسال شده، ارتباطی با بیماری گذشته او ندارد و این مربی به خوبی بر مشکل گذشته خود فائق آمده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.