کد خبر : 262819
تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1402 - 12:54
-

جعفری: اتحاد و همدلی رمز موفقیت گیتی پسند بود / به نظر شمسایی احترام می‌گذارم

جعفری: اتحاد و همدلی رمز موفقیت گیتی پسند بود / به نظر شمسایی احترام می‌گذارم

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره قهرمانی با این تیم در لیگ برتر فوتسال صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم گیتی‌پسند اصفهان امسال عملکرد درخشانی در لیگ برتر فوتسال داشت و ۴ هفته پیش از پایان مسابقات توانست قهرمانی خود را قطعی کند. بهمن جعفری یکی از نفراتی بود که نقش مهمی در این قهرمانی ایفا کرد و یکی از بازیکنان تاثیرگذار گیتی‌پسند بود. او قبلا با مس سونگون قهرمانی و نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا را تجربه کرده بود، با تیم ملی هم در جام ملت‌های آسیا کویت و تورنمنت تایلند به مقام قهرمانی رسیده بود و در لیگ برتر امیدهای کشور هم قهرمان شده بود.

جعفری در خصوص قهرمانی با گیتی‌پسند اصفهان گفت: خدا را شکر سال خیلی خوبی را سپری کردم و با گیتی‌پسند قهرمان شدم. ما در سرما و گرما تلاش کردیم و به خواسته‌مان رسیدیم. اتحاد و همدلی رمز موفقیت تیم ما در این فصل بود و ۴ هفته زودتر قهرمان شدیم که فکر میکنم در تاریخ لیگ برتر بی‌سابقه بود. امسال رکوردهای بی‌نظیری را با گیتی‌پسند ثبت کردیم و رقیب اصلی ما مس سونگون بود که باشگاه بزرگ و قابل احترامی است ولی تیم گیتی‌پسند امسال واقعا شایسته قهرمانی بود.

او در خصوص وضعیتش در تیم ملی گفت: حضور در تیم ملی ایران آرزوی هر بازیکنی است. من ۲ تورنمنت با تیم ملی بودم و در جام ملت‌های آسیا هم حضور داشتم که روزهای خاطره‌انگیز و خیلی خوبی بود. امسال به تیم ملی دعوت نشدم و به نظر آقای شمسایی و کادر فنی احترام می‌گذارم. تلاشم را می‌کنم تا انشاءالله در آینده دوباره دعوت شوم.

بازیکن تیم گیتی‌پسند درباره لژیونر شدن گفت: هنوز به لژیونر شدن فکر نکرده‌ام ولی دوست دارم در آینده لژیونر شوم. فعلا اولویتم ایران است ولی از چند تیم آسیایی و عربی هم پیشنهاداتی داشتم.

جعفری که اهل خراسان رضوی است در خصوص وضعیت فوتسال این استان گفت: امیدوارم در سال‌های آینده مسئولان استان خراسان رضوی بیشتر به فکر فوتسال این استان باشند. مشهد قطب فوتسال است و استعدادهای زیادی دارد ولی همیشه حمایت کمی وجود داشته است. اگر مشهد یک سال شبیه باشگاه‌هایی مثل گیتی‌پسند، مس سونگون و گهر زمین سیرجان تیم‌داری کند، قطعا بین ۳ تا تیم برتر ایران قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.