کد خبر : 262900
تاریخ انتشار : شنبه 4 فروردین 1403 - 15:24
-

در راستای سیاست منطقی رئیس هیات‌مدیره پالایش نفت؛

نماینده هرمزگان با تمرکز بر پتانسیل‌های بومی بسته شد/ بندری‌ها برای تقویت تیمی دور از هیجان خرید می‎‌‌کنند+ عکس‌ها

نماینده هرمزگان با تمرکز بر پتانسیل‌های بومی بسته شد/ بندری‌ها برای تقویت تیمی دور از هیجان خرید می‎‌‌کنند+ عکس‌ها

تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس مطابق سیاست‌های مدیران خود شروع منطقی و جذابی در نقل و انتقالات داشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم فوتسال پالایش نفت بنا به سیاست‌های اسحاق جعفری رئیس هیات‌مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس که اهمیت زیادی برای رشد و پرورش استعدادهای استانی قائل است، در این فصل هم اولویت بالای خود را برای حفظ شاکله بومی تیم بزوال در دستور کار قرار داده است.

این تیم که پیش از سال جدید با مدیرعاملی مسعود جداوی و تنی چند از مدیران ارشد مجموعه پالایش نفت وارد نقل و انتقالات شده بنا به حفظ شاکله بندری تیم گذاشته و تصمیم دارد تا نقاط ضعفی که در آنها بازیکن بومی ندارد را با چهره‌های موفق و توانمند لیگ سال گذشته ترمیم کند.

پالایش برخلاف شایعات هرگز در نقل و انتقالات هیجانی ورود نکرده و بدون بازی با نام‌های بزرگ، با حفظ بالانس مالی تیمی و سنی در حال مذاکره با نفراتی است که شاید مشهور نباشند اما همگی از بهترین‌های فصل گذشته لیگ بوده‌اند.

اما بخشی از بازیکنان بومی‌ای که اخیرا با بندری‌ها قرارداد بسته و یا تمدید کرده اند اعم از محمد امین فارسی، میثم سلیمانی، مروان حسنی، محمد امین سالاری، نجیب روان، مجمدرضا باصره، حسن دهقانی، مراد احمدی و … هستند که در کنار دیگر نفرات بومی پالایش نفت به آینده‌سازی این تیم برای سالهای پیش رو کمک ویژه ای خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.