کد خبر : 262952
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 فروردین 1403 - 15:46
-

کامیانی:اولویت ما همسو بودن با برنامه های تیم ملی است/ در خصوص زمان نقل و انتقالات جدیت خواهیم داشت/۱۶ تیمی شدن لیگ برتر باید کارشناسی شود

کامیانی:اولویت ما همسو بودن با برنامه های تیم ملی است/ در خصوص زمان نقل و انتقالات جدیت خواهیم داشت/۱۶ تیمی شدن لیگ برتر باید کارشناسی شود

دبیر سازمان لیگ گفت: بعد از پایان مسابقات آسیایی فوتسال در اردیبهشت ماه جشن برترین‌های فوتسال برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، احسان کامیانی در رابطه با کیفیت برگزاری لیگ برتر فوتسال کشور در سال گذشته اظهار داشت: تلاش زیادی در راستای برگزاری لیگی با کیفیت انجام شد و تقویم مسابقات را از ابتدا به تمامی باشگاهها ارسال کردیم که با برنامه ریزی دقیق توانستند کیفیت بسیار مطلوبی از خودشان به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: برای اولین بار است هدست های داوران وارد لیگ فوتسال شد تا حدودی قضاوت های بهتری در مسابقات داشته باشند که امیدواریم در فصل آینده با تهیه سخت افزار مورد نیاز برای داوران و استاندارد سازی سالن ها شاهد کیفیت بالایی از مسابقات باشیم.

دبیر سازمان لیگ افزود: امسال، سال فوتسالی ورزش کشور خواهد بود چرا که هم مسابقات جام ملت ها و هم مسابقات جام جهانی را خواهیم داشت.بر همین اساس اولویت ما همسو بودن با برنامه های تیم ملی است و بر اساس آن تقویم مسابقات با برنامه های تیم ملی برنامه ریزی و اجرا خواهد شد و انشالله بعد از پایان بازیهای آسیایی ما جشن برترین های فوتسال نیز در اردیبهشت برگزار خواهیم کرد.

دبیر سازمان لیگ ادامه داد: با هماهنگی با شمسایی سرمربی تیم ملی قبل از جام جهانی پنج یا شش هفته از مسابقات را برگزار می کنیم تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند. البته می توانیم بازی های بیشتری برگزار کنیم اما برگزاری بازی های بیشتر احتمال مصدومیت بازیکنان را در پی دارد.

وی خاطر نشان کرد: با این شرایط و به احتمال خیلی زیاد مسابقات لیگ برتر فصل آینده از ۲۲ تیر ماه آغاز خواهد شد و مهلت نقل و انتقالات نیز در اول تیرماه به پایان می رسد که در خصوص زمان نقل و انتقالات جدیت خواهیم داشت تا مشکلاتی که در ابتدای فصل گذشته اتفاق افتاد دیگر رخ ندهد.
کامیانی با اشاره به جلسه مدیران عامل باشگاه ها گفت: در جلسه با مدیران عامل باشگاه ها ، صراحتا اعلام کردیم که در فصل آتی در خصوص کنترل نیمکت ها به جدیت اقدام خواهیم کرد که مورد توجه و تایید همه عزیزان نیز بود، تقویم مسابقات و آیین نامه برگزاری مسابقات  در حال نهایی شدن است که بزودی اطلاع رسانی می شود. امسال در رابطه با تبلیغات محیطی و پخش زنده مسابقات تلاش خواهیم کرد که اتفاقات جدیدی شکل بگیرد تا به نفع فوتسال کشور باشد.

دبیر سازمان لیگ فوتسال بیان کرد: مجمع سازمان لیگ فوتسال و انتخابات هیات رئیسه هم قرار است امسال برگزار شود.

وی همچنین در رابطه با افزایش تیم ها و ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر باید بصورت کاملا کارشناسی بررسی و نقاط قوت و ضعف آن نیز مشخص شود اما در هر صورت برای این فصل اتفاق نخواهد افتاد و مسابقات سال آینده با ۱۴ تیم برگزار خواهد شد.

کامیانی در رابطه با انصراف ۲ تیم از سوپرلیگ زنان و عدم اضافه شدن تیم های لیگ برتری گفت: در شرایطی که آماده برگزاری مسابقات بودیم، تیم های لیگ برتری آمادگی لازم برای حضور در سوپر لیگ را با توجه به زمان اندک به برگزاری مسابقات نداشتند و تمام تلاش مان را برای حضور هر دو تیم در مسابقات انجام دادیم که متاسفانه انصراف دادند. در اردیبهشت ماه جلسه ای با مدیران عامل باشگاه های سوپر لیگ  و لیگ برتر بانوان برگزار خواهیم کرد و در خصوص ادغام سوپر لیگ با لیگ برتر نظرخواهی خواهیم کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.