کد خبر : 263078
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 فروردین 1403 - 17:25
-

همان حکایت تکراری روی نیمکت سن‌ایچ؛مدعی لیگ برتر با نسخه سابق به دنبال موفقیت

همان حکایت تکراری روی نیمکت سن‌ایچ؛مدعی لیگ برتر با نسخه سابق به دنبال موفقیت

صبوری، سرمربی فصل گذشته تیم آناصنعت قم، پس از ۳۷۷ روز جدایی باری دیگر به تیم سابقش بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، همکاری حسین صبوری و تیم سن ایچ ساوه ترکیب آشنایی دارد. خیلی آشنا. آن‌ها در گذشته دو بار در جبهه‌های لیگ برتر فوتسال جنگیده بودند. اولین همکاری‌شان به سال ۱۴۰۰ بازمی‌گردد که صبوری به عنوان یکی از دستیاران محسن حسن زاده راهی آنجا شده بود و سال بعد ماموریت نفر اول را بر عهده گرفت.

فصلی که آن‌ها به‌رغم نیم فصلی جادویی، در پایان ماراتن جایگاه چهارم لیگ را به خود اختصاص دادند. با چهارده پیروزی، پنج تساوی و هفت شکست که شش تا از این ناکامی‌ها به نیم فصل دوم تعلق داشت. 

صبوری در ادامه راهی آناصنعت قم شد تا مسیر مربیگری‌اش را در تیم شهرش دنبال کند و سن‌ایچ به مربی سابقش جواد اصغری مقدم روی آورد. مدیران سن‌ایچ در مقایسه با رقبایشان دریادلانه دست به جیب نمی‌شوند و سقف بلندپروازی آنها تا جایگاه سوم پیش می‌رود که دو بار با جواد اصغری مقدم به هدف خود چنگ زدند.

می‌گویند مربیان پس از بازگشت به تیم سابقشان، جسارت بیشتری را به خرج می‌دهند. آن‌هایی که در گذشته موفقیتی کسب کرده‌اند، به همان دستاوردها تکیه می‌کنند و به دنبال تکرار روزهای خوش خود هستند و در حالتی دیگر، نقشه می‌کشند تا چیزی را بدست بیاورند و ماموریت نیمه تمامشان را به پایان برسانند.

به زودی او با دسته‌ای از بازیکنان مواجهه خواهد شد. تمدیدی‌ها و خروجی‌ها و آنهایی که باید جایگزین شوند. باید دید از تیم سابقش چند بازیکن را به همراه خود می‌آورد و مذاکراتش با مهره‌های مدنظرش چگونه پیش می‌رود.

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.