کد خبر : 267615
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1403 - 10:25
-

تقدیر مدیرعامل سن‌ایچ از هم‌اندیشی مدیران و برگزاری منظم قرعه‌کشی/ باقری: از خوش قولی در شروع لیگ، همه باشگاه‌ها خرسندیم

تقدیر مدیرعامل سن‌ایچ از هم‌اندیشی مدیران و برگزاری منظم قرعه‌کشی/ باقری: از خوش قولی در شروع لیگ، همه باشگاه‌ها خرسندیم

مدیرعامل باشگاه سن‌ایچ ساوه از جلسه هم‌اندیشی مدیران با تاج و مراسم قرعه‌کشی لیگ‌برتر تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، داوود باقری مدیرعامل باشگاه سن‌ایچ ساوه با اشاره به جلسه هم‌اندیشی مدیران و مراسم قرعه‌کشی لیگ‌برتر گفت: به دلیل جلسات متعدد شرکت نتوانستم شخصا در مراسم حضور پیدا کنم اما از حمید طاهری سرپرست تیم شنیدم که جلسات پیش‌بینی شده سازمان لیگ به خوبی پیش رفته و دیدار خوبی نیز با مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال انجام شده است.

او ادامه داد: اینکه آقای تاج بر فیرپلی مالی و توازن باشگاه‌ها در خرج کرد و هزینه‌های تیمداری تاکید کرده و قرار است مصوبه‌ای نیز به همین منظور تهیه شود باعث خرسندی باشگاه‌های همچون سن‌ایچ است که به عنوان بخش خصوصی تنها به واسطه مسئولیت‌های اجتماعی خود تیمداری می‌کند و نیم نگاهی نیز به کسب عناوین و افتخارات دارد. قطعا چنین رویکردی از سوی ریاست فدراسیون به دوام باشگاهداری در فوتسال کمک خواهد کرد.

داوود باقری به مراسم قرعه‌کشی اشاره کرده و گفت: با توجه به اینکه گوشه‌هایی از مراسم را زنده تماشا کردم، باید از همه عزیزان سازمان لیگ همچون آقای کامیانی، نوری، آزاد و … تشکر کنم که به خوبی و شفافیت تکلیف بازی‌ها را مشخص کردند ضمن اینکه همه باشگاه‌ها از خوش قولی در شروع لیگ توسط سازمان لیگ بسیار خرسند شدیم که بایست از آن تقدیر کرد. این شروع به موقع از اتفاقات نادر لیگ فوتسال ما است که باعث می‌شود هزینه‌های تیمداری و برنامه‌ریزی بدنسازی تیم‌ها به مشکل نخورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.