کد خبر : 267613
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1403 - 10:14
-

خانواده علی اسعدی، به اهدای اعضای فرزندشان رضایت دادند

خانواده علی اسعدی، به اهدای اعضای فرزندشان رضایت دادند

رئیس بیمارستان پیوند اعضای منتصریه گفت: علی اسعدی، بازیکن تیم فوتسال مشهد، پس از رضایت خانواده‌اش، برای تأیید نهایی مرگ مغزی و انجام فرایند اهدای عضو، از بیمارستان جوادالائمه‌(ع) به بیمارستان منتصریه منتقل شد و هم‌اکنون در آی‌سی‌یو مرگ مغزی این بیمارستان بستری است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، دکتر محسن علی‌اکبریان با اشاره به اهدای اعضای بازیکن تیم فوتسال مشهدی اظهار کرد: اهدای عضو نشان از روح بزرگ و نوع‌دوستی خانواده ایثارگر دارد و الگویی برای ترویج فرهنگ اهدای عضو در جامعه است.

وی افزود: پس از تأیید نهایی مرگ مغزی و انجام آزمایشات تکمیلی، اعضایی که قابلیت اهدا داشته باشند، به بیماران نیازمند اهدا و پیوند خواهند شد.

این بازیکن فصل گذشته با تیم سن‌ایچ ساوه در لیگ برتر فوتسال ایران توپ می‌زد. بعد از پایان مسابقات، به‌صورت شخصی تمرین می‌کرد که زمان استراحت در منزل، دچار مشکل قلبی شده و در راه اعزام به بیمارستان دچار ایست قلبی می‌شود. تلاش‌ها برای احیای این بازیکن مثمرثمر واقع می‌شود، اما اسعدی به کما می‌رود و بعد از ۱۷ روز، سرانجام با علائم مرگ مغزی برای تأیید نهایی مرگ مغزی، به بیمارستان پیوند اعضای منتصریه مشهد منتقل می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بینام دوشنبه , ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱

خیلی عوضی هستین چرا دروغ جوون مردم زنده اس شما عضوشو بخشیدن آدم چقدرباید پست باشه