کد خبر : 268127
تاریخ انتشار : جمعه 1 تیر 1403 - 11:10
-

مبلغ قرارداد یک ملی پوش فوتسال بانوان در لیگ برتر چقدر است؟

مبلغ قرارداد یک ملی پوش فوتسال بانوان در لیگ برتر چقدر است؟

به گفته برترین دروازه‌بان لیگ برتر فوتسال بانوان مبلغ قراردادها در این رشته و به ویژه در حوزه بانوان تغییرات نجومی ندارد و نهایتا ۲۰۰ میلیون افزایش داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، مراسم برترین‌های فوتسال ایران عصر سه‌شنبه ۲۹ خرداد با حضور جمعی از ملی‌پوشان و اهالی این رشته در بخش مردان و بانوان برگزار شد که در پایان این مراسم فرزانه توسلی عضو تیم ملی فوتسال کشورمان جایزه برترین دروازه‌بان را دریافت کرد.

فرزانه توسلی، درخصوص کسب این جایزه و انتخاب به عنوان برترین گلر سال اظهار کرد: ممنونم از تمام کسانی که بانی برگزاری این مراسم بودند و از آن مهمتر تشکر می‌کنم از همه عزیزانی که من را شایسته این عنوان دانستند و رأی دادند. بدون تردید این عناوین وظیفه و مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند اما در کنارش یک انگیزه جدی هم برای ادامه مسیر خواهد بود. قطعاً برگزاری چنین مراسم‌هایی باعث دلگرمی بازیکنان می‌شود و یک چالش هم را هم برای برترین شدن به همراه دارد امیدوارم من هم بتوانم این مسیر را با انگیزه‌تر از قبل در سال جدید ادامه دهم و برای فوتسال ایران افتخار آفرین باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دریافت این جایزه تأثیری در رقم قراردادهایتان هم دارد؟ گفت: نمی‌شود انکار کرد. قطعاً تأثیر دارد. در فوتسال بانوان اما شاهد افزایش دستمزدها همیشه از یک قانون و عرف بودیم. هرگز ندیدیم که قراردادهای نجومی در این حوزه بسته شود. نهایتاً در حد ۲۰۰ الی ۳۰۰ میلیون افزایش را در طول فصل شاهد هستیم نه بیشتر؛ با این حال امیدوارم در سال‌های آینده شرایط مالی این حوزه هم بهتر شود تا بازیکنان با انگیزه دو چندان به فعالیت خود ادامه دهند.

توسلی در ادامه خاطر نشان کرد: برای فصل جدید هم از چند تیم برای همکاری پیشنهاد داشتم ولی فعلاً تصمیم قطعی نگرفتم که بخواهم اعلام کنم. تیم ملی امسال بازی‌های زیادی دارد و دوست دارم در عرصه باشگاهی هم کناری تیم باشم که با بازی در آن تیم به روند آماده سازی خودم کمکی کرده باشم. در شرایط فعلی موفقیت تیم ملی در اولویت همه است.

گلر تیم ملی فوتسال بانوان در ادامه با اشاره به برنامه‌های تیم ملی گفت: همانطور که در جریان هستید ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ سال بسیار شلوغی برای فوتسال بانوان است. بازی‌های داخل سالن آسیا نخستین رویدادی است که ما آبان امسال باید در آن شرکت کنیم و سپس خودمان را آماده مسابقات جام ملت‌های آسیا کنیم. شرایط تیم فعلی نسبت به ۶ سال قبل خیلی تغییر کرده و این تیم برای موفقیت و تکرار قهرمانی در آسیا نیاز به تجربه بیشتری دارد.

وی ادامه داد: البته هدف ما دفاع از عنوان قهرمانی است اما با هر شکل کار دشواری است. این روزها در اردو هستیم و تمرین می‌کنیم ولی اگر شرایط فراهم شود ماه آینده در تورنمنت چین شرکت خواهیم کرد. این مسابقات محک جدی برای تیم ما خواهد بود و بر اساس عملکرد ملی پوشان در این رقابت‌ها می‌توان آینده آن را هم متصور شد. در تورنمنت چین تیم ایران، تایلند، ویتنام و خود چین حضور دارند که تیم‌های خوبی هستند. امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم و نقاط قوت و ضعف خودمان را شناسایی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.