کد خبر : 268816
تاریخ انتشار : شنبه 9 تیر 1403 - 22:50
-

روز دوم تورنمنت دوستی مشهد؛

برد پرگل گهرزمین مقابل فرش‌آرا با هت‌تریک عسگری/ دستاورد جدید افغانستان؛ پیروزی پرگل و کلین‌شیت مقابل تیم لیگ‌برتری

برد پرگل گهرزمین مقابل فرش‌آرا با هت‌تریک عسگری/ دستاورد جدید افغانستان؛ پیروزی پرگل و کلین‌شیت مقابل تیم لیگ‌برتری

گهرزمین سیرجان با پیروزی پر گل ۵ بر صفر مقابل فرش‌آرا، صدرنشین تورنمنت چهارجانبه دوستی در مشهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در دومین روز تورنمنت چهارجانبه دوستی که در مجموعه ورزشی صداقت مشهد به میزبانی تیم‌ملی افغانستان پیگیری می‌شود، امروز ابتدا تیم‌های گهرزمین سیرجان و فرش‌آرا مشهد به مصاف هم رفتند که در یک بازی جذاب این تیم حسین افضلی بود که موفق شد با برد پرگل ۵ بر صفر قاطعانه جایگاه خود را در صدر جدول این مسابقات تثبیت کند.

در این بازی که حسین طیبی همچنان از روی سکوها نظاره‌گر بازی هم تیمی‌های خود بود، گهرزمین موفق شد با درخشش ویژه علیرضا عسگری و سه گل دیدنی او در کنار گل‌های سالار آفاپور و محمدامین شجاعی‌فر به پیروزی ۵ بر صفر دست پیدا کند و با درخشش گلر خود، سینا پرکاس کلین‌شیت ثبت کند.

تیم‌ملی فوتسال افغانستان که چند روز پیش به دلیل ابتلای بازیکنانش به ویروسی ناشناخته و علائمی چون دل درد و تهوع دچار مشکل شده بود، در دومین بازی امروز توانست با بهبود شرایط و سلامت نفراتش با شرایط بهتر برابر حریف خود پالایش نفت اصفهان به میدان برود و به پیروزی ارزشمند ۴ بر صفر دست پیدا کند. تیم مجید مرتضایی در این بازی برای اولین بار توانست برابر یک تیم لیگ‌برتری ایرانی به پیروزی ۴گله با بسته نگه داشتن دروازه خود دست پیدا کند.

با این نتایج گهرزمین سیرجان در صدر جدول رده‌بندی این تورنمنت قرار گرفت تا در صورت پیروزی در روز آخر برابر افغانستان بتواند عنوان قهرمانی تورنمنت دوستی را از آن خود کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عباس یکشنبه , ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۷:۴۹

تیم ملی افغانستان قهرمان تورنمنت شک نکنید .