میزاشتی ۲۴ ساعت بگذره😐😂
مسعود محمدی عذرخواهی کرد/ چراغ سبز برای بازگشت به تیم ملی + عکس

شرایط برای بازگشت محمدی به تیم ملی فراهم شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، مسعود محمدی دروازه بان تیم گیتی پسند که پس از آل کلاسیکو و اتفاقات رخ داده در این بازی در استوری احساسی در اینستاگرام از تیم ملی خداحافظی کرد در استوری جدید خود با عذرخواهی و پشیمانی، برای بازگشت به تیم ملی چراغ سبز نشان داد.

- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
یه چیزی بگو که بعدش مجبور نباشی بگی عسل خوردم
تو آدمی هستی که تو تیم خودتم منفوری ، ریا کاری ، ادا بازی فایده نداره ذات همه بلاخره مشخص میشه
آخه او چی تو خودت میبینی ، روزی ۱۰ تا استوری میزاری بس کن دیگه بابا ، بفکر زنه بچت باش دوباره داستان درست نشه
مسعود نیست محمد باقر
با این اوصاف هرکس هر بی اخلاقی بکند وبا یک عذرخواهی ساده تمامی حرکات زشت و خارج از اصول انسانی او فراموش خواهدشد .توروخدا به ایشان و سایر افرادی که اینگونه عمل میکنند، بفهمانید که حرکت زشت و ناپسند که زیبنده یک ورزشکار ملی نمی باشد تاوان سنگین خواهد داشت.
ترسو… من بودم پا نمیزاشتم
همیشه هوای گیتی پسند رو دارن الان از یه باشگاه دیگه بود دعوتش نمیکردن این همه بازیکن از گیتی پسند دعوت کردن معلومه آخرش چی میشه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷