کد خبر : 272118
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1403 - 23:03
-

مسعود محمدی عذرخواهی کرد/ چراغ سبز برای بازگشت به تیم ملی + عکس

مسعود محمدی عذرخواهی کرد/ چراغ سبز برای بازگشت به تیم ملی + عکس

شرایط برای بازگشت محمدی به تیم ملی فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، مسعود محمدی دروازه بان تیم گیتی پسند که پس از آل کلاسیکو و اتفاقات رخ داده در این بازی در استوری احساسی در اینستاگرام از تیم ملی خداحافظی کرد در استوری جدید خود با عذرخواهی و پشیمانی، برای بازگشت به تیم ملی چراغ سبز نشان داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ابی شنبه , ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸

میزاشتی ۲۴ ساعت بگذره😐😂

باقر شناس شنبه , ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸

یه چیزی بگو که بعدش مجبور نباشی بگی عسل خوردم
تو آدمی هستی که تو تیم خودتم منفوری ، ریا کاری ، ادا بازی فایده نداره ذات همه بلاخره مشخص میشه

منا رسایی شنبه , ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲

آخه او چی تو خودت میبینی ، روزی ۱۰ تا استوری می‌زاری بس کن دیگه بابا ، بفکر زنه بچت باش دوباره داستان درست نشه

محمد یکشنبه , ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱:۰۵

مسعود نیست محمد باقر

پاکزاد یکشنبه , ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۳۴

با این اوصاف هرکس هر بی اخلاقی بکند وبا یک عذرخواهی ساده تمامی حرکات زشت و خارج از اصول انسانی او فراموش خواهدشد .توروخدا به ایشان و سایر افرادی که اینگونه عمل می‌کنند، بفهمانید که حرکت زشت و ناپسند که زیبنده یک ورزشکار ملی نمی باشد تاوان سنگین خواهد داشت.

ناشناس یکشنبه , ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

ترسو… من بودم پا نمیزاشتم

ناشناس یکشنبه , ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹

همیشه هوای گیتی پسند رو دارن الان از یه باشگاه دیگه بود دعوتش نمیکردن این همه بازیکن از گیتی پسند دعوت کردن معلومه آخرش چی میشه