کد خبر : 273457
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1403 - 18:08
-

شمسایی: تیم سوم کوپا آمریکا را بردیم/ مقابل ونزوئلا، تیم بودیم

شمسایی: تیم سوم کوپا آمریکا را بردیم/ مقابل ونزوئلا، تیم بودیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد بازی با ونزوئلا سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل ونزوئلا در مصاحبه کوتاه بعد بازی گفت: بازی خیلی خوب بود. من احترام خاصی برای ونزوئلا قئل هستم آنها تیم سوم کوپا آمریکا بودند.

او افزود: امروز بچه‌های ما یک تیم واقعی و کامل بودند و با تمام وجود خود در زمین ظاهر شدند و تلاش کردند.

سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد: ما از بازی اول خود در جام جهانی دنبال برد بودیم که به آن رسیدیم. لحظاتی از بازی کار سخت شد و از دست ما خارج شد اما در نهایت بر شرایط خود فائق آمدیم و نتیجه را گرفتیم.

شمسایی در خاتمه تاکید کرد: این بازی برای ما تمام شد و از هم اکنون به بازی بعد فکر می‌کنیم. باید پله به پله جلو برویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۷

امریکای جنوبی فقط برزیل و آرژانتین رو داره بقیه در حد لیگ یک ایران هستند بخصوص ونزوئلا که شرایط اقتصادی داغونی داره که محتاج نان شب هستند
ایران با توجه به تیم های درجه ۲و ۳ که در گروهش هستند و امشب معلوم شد فرانسه و گواتمالا هم اصلا در حد ایران نیستند بنابراین ما تا نیمه نهایی جام جهانی با تیم بالاتر از خودمان بازی نداریم

مسعود دوشنبه , ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹

با توجه به غیبت روسیه و مسیر راحت ایران تا نیمه نهایی تیم ملی امسال فینالیست جام‌جهانی خواهد شد و منتظر قهرمانی تیم ملی هستیم تا امروز به جز برزیل و پرتقال هیچ تیمی در حد ایران نبود