محمدی: برای شاد کردن مردم ایران تمام تلاش خود را می کنیم

سنگربان تیم ملی فوتسال گفت: با توجه به محرومیت و بیماری چند بازیکن با تمام توان به مصاف فرانسه می رویم
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، باقر محمدی ،در مورد آخرین شرایط تیم ملی قبل از بلزی با فرانسه اظهار داشت: پس از ۲ بازی خوب به فکر دیدار سوم مقابل فرانسه هستیم. راه و مسیر سختی داریم. البته چند بازیکن هم مصدوم شدهاند و برخی نیز سرما خوردهاند که امیدوارم به زودی خوب شوند.
دروازهبان تیم ملی فوتسال تصریح کرد: ۲ بازیکن ما برای دیدار با فرانسه محروم هستند و آنها را در اختیار نداریم. با این وجود قول میدهیم تمام توان خود را به کار بگیریم تا حتی برای ذرهای دل مردم ایران شاد شود
برچسب ها :مسعود محمدی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰