معلوم بود شمسایی بهتون گفته بود ببازید تا به مراکش نخورید آخه شمسایی از مراکش خیلی میترسه ولی هم اعتبار فوتسال ایران رو زیر سوال بردید و هم به مراکش خوردید!!!!!
حالا جواب بازی کثیف نیمه اول شما رو چه کسی پاسخ گو هست معلومنیست؟؟!!!
احمدعباسی: همه تیمها باید از ایران بترسند/ دنبال روش دیگری مقابل فرانسه بودیم اما نشد

بازبکن تیمملی فوتسال گفت: مراکش هزینه زیادی کرده اما همه تیمها باید از ایران بترسند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سعید احمد عباسی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال پیش از بازی با مراکش در یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: امروز اولین تمرین خود را برای این بازی برگزار کردیم. خدا را شکر با ۹ امتیاز کامل به مرحله حذفی آمدیم. طبق استراتژی خود میخواستیم روش دیگری برای بازی با فرانسه امتحان کنیم اما نشد.
بازیکن تیم ملی فوتسال اضافه کرد: در اولین مرحله حذفی به مراکش خوردیم که یک تیم بسیار قوی است. با هزینه زیاد، بازیهای دوستانه بسیار زیادی برگزار کرده اما فراموش نکنید ما هم ایران هستیم و همه تیمها باید از ما بترسند.
وی اضافه کرد: فوتسال بسیار خوبی بازی میکنیم. امیدواریم و پرتلاش برای پیروزی در این مسابقه به زمین میرویم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
از بازى فرانسه شما جلوى فرانسه همه فهمیدن شما چقدر اعتماد بِه نفس دارید و همه از شما مى ترسن!!!!😂😂😂😂😂
گند زدید با اون بازى خجالت آور حالا مصاحبه هم میکنید همه از ایران مى ترسن؟؟!!!
از افعال معکوس استفاده کردن
خودتم حرفهای خودت رو باور نداری به خدا. ترسوها.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴