تو حسن زاده،اولاد قباد،رفیعی،باقری،سنگ سفیدی،عباسی دیگه بدرد تیم ملی نمیخورین لطفا برین ممنون
طیبی: حق ما شکست نبود/ از مردم عذرخواهی میکنم

حسین طیبی از شکست ایران گفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ،حسین طیبی بازیکن تیم ملی ایران نیز بعد از این شکست گفت: بابت این شکست و اینکه نتوانستیم مردم ایران را خوشحال کنیم، از آنها عذرخواهی میکنم. حق ما شکست نبود و باید پیروز میشدیم. هدف ما صعود به فینال بود و از مردم ایران عذرخواهی میکنم.
برچسب ها :حسین طیبی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
تیمی که هیچ بازی تدارکاتی نداشته چطور حقش شکست نیست
تیمی که مربیش دنبال رفیق بازی است حتی در زدن پنالتی هم دنبال رفیق بازی است چرا شکست نخوره
تیمی که امثال تاج و اصولی براش تصمیمی میگیرند چرا نباید ببازه
تیمی که قبل از بازی خودش رو باخته و دنبال باخت به فرانسه است چرا نباید ببازه
داداش نیمه اول افتضاح بودید مخصوصا دروازه بان لطفا هیچی نگید حالمون خوب نیست
آقای شمسایی چند دقیقه وقت داشتید برای جبران و نتوانستید پس باید بروی
نمیگی تقصیر افغانیهاست
نمیگی تقصیر افغانیهاست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶