ارجاع گزارش بازی کلینیک ایرانیان قم با مس سونگون به کمیته انضباطی

گزارش دیدار تیمهای ایرانیان قم و مس سونگون ورزقان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال،پس از اخذ گزارش ناظر دیدار دو تیم ایرانیان قم و مس سونگون در خلال هفته هشتم لیگ برتر فوتسال، طی نامهای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع شد.
در خلال دیدار این دو تیم که روز جمعه ۲۷ مهرماه در سالن ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و با پیروزی ۴-۲ تیم مهمان خاتمه یافت، حاشیههایی درون زمین و روی سکوها رخ داد که سازمان لیگ فوتسال ایران با اخذ گزارش ناظر بازی و گردآوری مستندات، طی نامهای آن را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع داد.
سازمان لیگ فوتسال ضمن محکوم کردن هرگونه رفتار غیراخلاقی از سوی بازیکنان، کادر فنی، تماشاگران و عوامل اجرایی که موجب مخدوش شدن تصویر این رشته نزد افکار عمومی و هتک حرمت افراد شود، بدون اغماض نسبت به تهیه گزارش و انعکاس آن به کمیتههای انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال اقدام مینمایند.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰