اگر حمایت تاج نبود شماها میتوانستید در لیگ ایران بازی کنید ؟!!!
الان باید در لیگ افغانستان یک قل دوقل بازی مبکردین؟!!!
همین امروز باید قانونی تصویب شود تا تیم های رده پایین تر از ایران حق بازی در ایران را نداشته باشند و شما افغانی ها تشریف ببرید در کشورهای دیگر رشد کنید!!!!
ایران همه کار برای شماها کرده باز هم با پر رویی منکر میشوید؟؟!!
اگر فقط موضوع پول هست بردید پولتان را در کشور دیگر خرج کنید !!!
واکنش مدیر تیمملی افغانستان به اظهارات تاج:
کمک فدراسیون ایران به اردوهای افغانستان در مشهد را تکذیب میکنم/ سرمنشاء موفقیت ما درایت مرتضایی و برنامهریزی درازمدت بود/ اسم دو روز هتل در سه سال قبل، حمایت است؟

نصیر صداقت گفت: هر گونه کمک مالی فدراسیون فوتبال ایران به برگزاری اردوهای تیمملی افغانستان در مشهد مقدس را تکذیب میکنم.
نصیر صداقت مدیر تیمملی فوتسال افغانستان در واکنش به اظهارات امروز تاج در خصوص حمایت فدراسیون ایران از اردوهای این تیم در مشهد مقدس به خبرنگار Fut5al گفت: بنا به نقل قولهایی که از رئیس فدراسیون فوتبال ایران از مجمع عمومی فوتسال منتشر شده، مواردی از جانب آقای تاج مطرح شده که به هیچ عنوان و از اساس صحت ندارد.
او با رد کمک مالی فدراسیون فوتبال ایران در اردوهای افغانستان در مشهد، متذکر شد: پیش از آماده شدن کمپ تخصصی صداقت، حدود دو ماه در مجموعه آستان قدس رضوی مشهد اردو داشتیم که فاکتورهای پرداختی آنها بابت همه هزینهها موجود و قابل استعلام است. ما برای این اردو از آستان قدس رضوی خوابگاه اجاره کردیم و حتی چون هزینه سالن این مجموعه گرانتر بود، رفتیم و با سالن بهشتی مشهد قرارداد بستیم.
صداقت تاکید کرد: من همزمان با مدیریت تیمملی، مسئولیت اسپانسری تیمملی فوتسال افغانستان را نیز برعهده دارم و تمام هزینههای اردو مشهد را با هماهنگی با فدراسیون فوتبال افغانستان، شخصا انجام دادهام و بنابراین قاطعانه ادعای حمایت آقای تاج را رد میکنم.
مدیر تیمملی افغانستان خاطرنشان کرد: ما در طول فعالیت خود حدود سه سال قبل تنها یکبار با همکاری فدراسیون فوتبال ایران یک بازی دوستانه با تیم بزرگسالان که همزمان با روزهای آغازین سرمربیگری آقای شمسایی بود انجام دادیم و یک بار هم با تیمملی زیر ۲۰سال آقای صانعی بازی کردیم که فقط دو روز هتل را میهمان فدراسیون فوتبال ایران در تهران بودیم که به نظرم اسم این یک اتفاق در طول سه سال، حمایت فدراسیون فوتبال از تیمملی افغانستان نیست.
او به این موضوع که برخی بازیکنان افغانستان در لیگ ایران رشد کردهاند، نیز چنین واکنش نشان داد: به هر ترتیب همه بچههای ما در تیمهایشان زحمت میکشند و باشگاهها و مربیان ایرانی هم برای آنها زحمت میکشند که واقعا جای تشکر دارد. در قدرت لیگ ایران شکی نیست ولی اساس رشد و توسعه فوتسال ملی تنها این یک مورد نبوده بلکه برنامهریزی خوب و مدون، اردوهای منظم خوب، بازیهای تدارکاتی پرشمار، زحمات و درایت مجید مرتضایی و کادر فنی بادانش ما، تلاش بازیکنان و … بوده که پشتیبانی از آن توسط فدراسیون فوتبال افغانستان و من به نمایندگی و به عنوان خادم این تیم انجام شده است. هیچ منتی نداریم و سعی میکنیم انشاالله به همین روند را ادامه بدهیم.
صداقت در خاتمه یادآور شد: جدای از تمام این مباحث، واقعا از مردم عزیز ایران و خصوصا لیگ فوتسال ایران و تیم هایی که بازیکنان ما در آنها حضور دارند تشکر میکنم خصوصا از مربیان ایرانی که برای رشد این بازیکنان زحمات زیادی کشیدهاند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
شما افغانی ها پول و امکانات خودتان را بردارید و از کشور ما بروید و در جای دیگر اردو بزنید و هزینه کنید ببینم کدامکشور به شما اجازه سالن زدن و و برگزاری اردو می دهد؟؟؟!!
هم بازیکنان شما و هم مربیان شما هر چی دارن از ایران دارند وگرنه همین الان جلوی برگزاری اردو و بازی شماها رو بگیرن ۳ سال دیگه اصلا تیمی ندارید که برای ایران شاخ و شونه بکشید؟!!!
تیم فوتسال افغانستان یکی از بهترین تیمهای آسیاست و آقای صداقت و مرتضی و تمام کادر تیم ملی بسیار زحمت کشیدند و آقای تاج هیچی از فوتبال و فوتسال نمیدونه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳