کد خبر : 285566
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 بهمن 1403 - 15:30
-

شجاعی:پس گرفتن لباس تیم بانوان اتفاق تازه ای نیست/ در هیچ کجای دنیا برای هر اردو لباس نمی دهند/ یک دست لباس به تیم بانوان تحویل داده شد

شجاعی:پس گرفتن لباس تیم بانوان اتفاق تازه ای نیست/ در هیچ کجای دنیا برای هر اردو لباس نمی دهند/ یک دست لباس به تیم بانوان تحویل داده شد

سرپرست نایب رییسی بانوان در خصوص پس گرفتن لباس تیم بانوان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فریده شجاعی، سرپرست کمیته بانوان درباره پس گرفتن البسه بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: این موضوع سالهاست که مصوب شده و در ۱۸ رده تیم ملی به غیر از تیم ملی فوتبال بزرگسالان اقایان اجرایی می شود. در واقع از سال ۱۳۹۶ پس از پایان هر تورنمنت البسه از تمامی بازیکنان پس گرفته می شود و پس از شستشو، ضدعفونی و پک شدن در انبار نگهداری می شود تا با شروع مجدد تمرینات هر تیم، در اختیار آنها قرار گیرد.

وی ادامه داد: این موضوع اتفاق تازه‌ای در فدراسیون فوتبال نیست و ملی پوشان فوتبال و فوتسال بعد از هر اردو لباس‌های خود را در اختیار تدارکات تیم می‌گذارند تا برای اردوهای بعدی شست و شو شود و مجددا بازیکنان از این البسه استفاده کنند.

شجاعی افزود: اگر قرار باشد در هر اردو البسه جدید در اختیار ۱۸ رده تیم های ملی قرار گیرد، نمی توان هیچ جوره این امر را تامین کرد. در هیچ کجای دنیا باب نیست که برای هر اردو، هر مسابقه یکدست لباس بدهند و دوباره در اردوی بعدی این اتفاق رخ دهد. ضمن اینکه یکدست از دو دست لباسی که در اختیار ملی پوشان قرار داشت، به خود آنها تحویل داده شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

داریوش یزدی چهارشنبه , ۱ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴

باسلام
من متعجب هستم خانم دکتر شجاعی که احترام زیادی براشون قائل هستم و با این همه تجربه ورزشی
چجور از حق بازیکنان دفاع می‌کند و به راحتی حق مسلم تیم را از داشتن البسه ناچیز نادیده می‌گیرند.
خانم دکتر واقعا جاب هست برای سرپوش گذاشتن به اشتباه فدراسیون حتی حاضر هستید مثال های کشورهای دیگر را بزنید به گفته شما کشور امارات، قطر و…. (اروپا رو هم نگفتم) بعد از هر اردو لباس بازیکنان را تحویل می‌گیرند واقعا خنده داره
لطفا بجای حمایت بی جهت از فدراسیون، چاره اندیشی کنید.
چه بسا همین لباس بزرگترین هدیه عمر ورزشی یک بازیکن باشد.

آرش چهارشنبه , ۱ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱

خدایی ظلم هست ،بعدم به چه دردی می خوره تو بازار هست ملی پوشان پولدارند براشون چیزی نمیشه برن بخرند

برهان زاده پنجشنبه , ۲ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱

لطفاً خانم محترم یکی از آن کشورها را نام ببرید که لباس مصرف شده و پوشیده را پس بگیرد در بورکینافاسو هم اینکار را نمی‌کنند واقعا شرم بر شما باد که برای پست دو روزه دنیوی هر چرا و پرتی را تحویل جامعه میدهید