جدایی اسماعیلی و خزائی از مس سونگون

دو بازیکن از باشگاه مس سونگون جدا شدند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بلال اسماعیلی بازیکن جوان و آیندهدار تیم مس سونگون، با انتشار پیامی رسمی از این تیم خداحافظی کرد. اسماعیلی که سابقه حضور در تیمهای ملی جوانان و امید را در کارنامه دارد، یکی از چهرههای مستعد فوتسال ایران بهشمار میرود.
اما خبرها حاکی از آن است که مجید خزایی نیز که نیم فصل سال گذشته از گهرزمین سیرجان راهی تبریز شده بود نیز سال آینده با مس سونگون ورزقان نخواهد بود و از این باشگاه جدا شده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰