یوسف با گیتی پسند تمدید کرد

بازیکن ملی پوش گیتی پسند تمدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، مسعود یوسف بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران مجموعه قرارداد خود را جهت فصل ۱۴۰۵_۱۴۰۴ تمدید کرد.
این بازیکن ملی پوش اصفهانی سابقه سه عنوان قهرمانی با گیتی پسند را دارد.
یوسف از تیم های پایه گیتی پسند به تیم بزرگسالان رسید و فصل گذشته یکی از مهره های تاثیر گذار باشگاه در کسب عنوان قهرمانی بود.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰