بی هنر ترین مربی اصفهان
افضل امسالم هیچی نمیشه
باغبانباشی با مس سونگون تمدید کرد

مربی مس سونگون ماندنی شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، احمد باغبانباشی مربی مس سونگون قرارداد خود را تمدید کرد.
دستیار علی افضل پس از مذاکره و توافق ، به حضور خود در کادرفنی مس سونگون ادامه داد.
برچسب ها :احمد باغبانباشی،سرمربی مس سونگون
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱