کد خبر : 288735
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اردیبهشت 1404 - 0:30
-

باغبانباشی با مس سونگون تمدید کرد

باغبانباشی با مس سونگون تمدید کرد

مربی مس سونگون ماندنی شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، احمد باغبانباشی مربی مس سونگون قرارداد خود را تمدید کرد.

دستیار علی افضل پس از مذاکره و توافق ، به حضور خود در کادرفنی مس سونگون ادامه داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۲:۲۲

بی هنر ترین مربی اصفهان
افضل امسالم هیچی نمیشه