پیروزی گیتی پسند در اولین بازی جام سفیر+ گزارش تصویری

اولین بازی جام سفیر برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سومین دوره جام سفیر امروز با بازی تیمهای گیتی پسند اصفهان و شهرداری ساوه آغاز شد.
این دیدار در نهایت با پیروزی چهار بر یک که شاگردان محمد کشاورز به پایان رسید.
🌑اولین بازی سومین دوره جام سفیر
✅ گیتی پسند اصفهان ۴- شهرداری ساوه یک
⚽️ گلزنان: محمد حسین درخشانی(۲)، علیرضا رفیعی پور، علی خلیلوند ( گیتی پسند ) حمید قهرمانی( پنالتی ) ( شهرداری ساوه )
عکس های این دیدار را مشاهده کنید:
عکاس: فاطمه شمس
برچسب ها :تورنمنت جام سفیر
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.


















ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰