کد خبر : 290441
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 خرداد 1404 - 18:21
-

پیروزی گیتی پسند در اولین بازی جام سفیر+ گزارش تصویری

پیروزی گیتی پسند در اولین بازی جام سفیر+ گزارش تصویری

اولین بازی جام سفیر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سومین دوره جام سفیر امروز با بازی تیم‌های گیتی پسند اصفهان و شهرداری ساوه آغاز شد.

این دیدار در نهایت با پیروزی چهار بر یک که شاگردان محمد کشاورز به پایان رسید.

🌑اولین بازی سومین دوره جام سفیر

✅ گیتی پسند اصفهان ۴- شهرداری ساوه یک

⚽️ گلزنان: محمد حسین درخشانی(۲)، علیرضا رفیعی پور، علی خلیلوند ( گیتی پسند ) حمید قهرمانی( پنالتی ) ( شهرداری ساوه )

عکس های این دیدار را مشاهده کنید:

عکاس: فاطمه شمس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.