کد خبر : 290517
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 خرداد 1404 - 10:38
-

آماده باش به قمی ها برای حضور در لیگ برتر!

آماده باش به قمی ها برای حضور در لیگ برتر!

شنیده شده قمی ها با توجه به وضعیت مبهم دو تیم در آستانه بازگشت به لیگ برتر هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وضعیت نامعلوم دو تیم لیگ برتری باعث شده تا شایعاتی مبنی بر بازگشت قم به لیگ برتر به گوش برسد.

طی روزهای گذشته خبرهایی از انتقال امتیاز کراپ به مشهد به گوش رسید اما این واگذاری با عدم صدور مجوز خروج از استان توسط مسئولان قزوینی در آستانه منتفی شدن است. این در حالی است که مالکان باشگاه کراپ نیز هنوز تصمیم قطعی برای تیمداری را نگرفته اند تا حضور این تیم در لیگ برتر در هاله ای از ابهام باشد.

وضعیت نماینده اراک بغرنج تر است و ایرالکو با وجود اینکه هفته هاست که از عدم تیمداری خود در فوتسال خبر داده اما هنوز امتیازش واگذار نشده است. در جلسه قرعه کشی لیگ برتر فوتسال نیز نام این تیم با عنوان هیات فوتبال مرکزی گنجانده شد تا مشخص شود هنوز اسپانسری برای خرید قطعی امتیاز ایرالکو وارد معرکه نشده است.

این وضعیت باعث شده تا شنیده شود مسئولان سازمان لیگ به تیم کلینیک ایرانیان قم که فصل قبل به عنوان تیم سیزدهم به لیگ دسته اول سقوط کرد آماده باش داده و آنها را پشت خط لیگ برتر نگه دارند.

اتفاقی که دو فصل پیش رخ داد و با بلاتکلیفی زندی بتن کلاردشت در واگذاری امتیاز به فولاد بوتیا کرمان، در نهایت مقاومت البرز که سقوط کرده بود در لیگ برتر ابقا شد.

اگر تا زمان شروع لیگ حضور یکی از این دو تیم در مسابقان قطعی نشود احتمال حضور نماینده قم و بازگشت سهمیه لیگ برتری این استان فوتسال خیز زیاد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حمزه سه شنبه , ۱۳ خرداد ۱۴۰۴ - ۸:۳۴

ان شالله هرچه زووودتر شاهد این اتفاق مبارک و میمون که به نفع فوتسال ملی هست را شاهد باشیم