پس این جواد صفری بازیکن چیه ؟ ایرانی است
عراقی زاده:به جای بازیکنان خارجی از سرمایههای داخلی استفاده میکنیم/ قانون سقف قرارداد را رعایت میکنیم

محمدحسین عراقیزاده اعلام کرد گیتی پسند به جای خرید بازیکن خارجی از بازیکنان داخلی که سرمایه هستند استفاده میکند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمدحسین عراقیزاده در خصوص قرعهکشی لیگ برتر فوتسال گفت: قرعه خوبی داریم. وقتی هدف قهرمانی باشد دیگر قرعه اهمیتی ندارد. تیم ما با هدف قهرمانی جلو میرود. امیدوارم که لیگ را به خوبی شروع کنیم. بازیهای خوبی در لیگ سال گذشته انجام شد و رقابتها نزدیک شد.
وی افزود: امیدوارم شرایط خوبمان را حفظ کنیم و قهرمان شویم. فصل نقل و انتقالات خلوتی داشتیم. دو خروجی داشتیم و ۲ ورودی.
قائم مقام گیتیپسند درباره سقف قراردادها عنوان کرد: قرارشد سقف قراردادها حداکثر تا ۳۰ درصد افزایش یابد. هرچه سازمان لیگ بگوید ما قبول میکنیم. درباره دیگر تیمها خبری ندارم اما ما به دستورالعمل سازمان لیگ احترام میگذاریم و آن را انجام میدهیم.
عراقیزاده افزود: امسال رقابت سختی در پیش است. ما تیم بخش خصوصی هستیم اما غولهای دولتی ما را دوره کردند. به همین دلیل اساس میکنم فصل نزدیک و سختی در پیش باشد.
وی درباره تیم ملی توضیح داد: شمسایی در دوران بازی یک بازیکن بزرگ بود و امیدوارم در دورانم مربیگریاش هم موفق باشد. باشگاهها باید از تیم ملی حمایت کنند. اولویت باید تیم ملی باشد.
قائم مقام گیتیپسند درباره استفاده از بازیکنان خارجی گفت: ما بازیکن خارجی نداریم و با توجه به نوسانات دلار به سراغ آن نمیرویم. دوست داریم از سرمایههای ایرانی استفاده کنیم.
برچسب ها :محمد حسین عراقی زاده،گیتی پسند اصفهان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیشیم بیریم بابا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲