کد خبر : 290551
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1404 - 9:07
-

قلی زاده: مشکلی برای حضور در لیگ برتر نداریم

قلی زاده: مشکلی برای حضور در لیگ برتر نداریم

مدیرعامل تیم قم به احتمال حضور در لیگ برتر واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، پس از خبرهایی مبنی بر آماده باش به نماینده قم برای حضور احتمالی در لیگ برتر، رسول قلی زاده مدیرعامل باشگاه کیلینیک ایرانیان قم به این خبر واکنش نشان داد.

رسول قلی زاده در گفتگو با FUT5AL گفت: با توجه به شرایطی که پیش از شروع لیگ برتر وجود دارد تیم کلینیک قم این شانس این را دارد که در مسابقات شرکت کند. ما هنوز تمریناتمان را به صورت رسمی شروع نکردیم اما استان قم آنقدر مستعد است که با توجه به شرایطی که دارد و بازیکن های با استعدادی که در استان است بتواند به موقع در لیگ شرکت کند. من یک لیستی هم از آقای سعید قاسمی سرمربی تیم خواستم تا آماده کرده تا به محض اینکه شرایط حضور در لیگ فراهم شد با جذب بازیکنان، استارت کار را بزنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.