کد خبر : 291060
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 تیر 1404 - 11:55
-

ابلاغ نامه «درصد حق خروج از استان بازیکنان و کادر فنی» به هیئت‌های استانی

ابلاغ نامه «درصد حق خروج از استان بازیکنان و کادر فنی» به هیئت‌های استانی

درصد حق خروج از استان بازیکنان و کادر فنی تیم‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتسال اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، طی نامه‌ای از سوی احسان کامیانی سرپرست سازمان لیگ فوتسال به هیئت‌های استانی، درصد حق خروج از استان بازیکنان و کادر فنی تیم‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتسال اعلام شد.

در این نامه آمده است: «پیرو نامه شماره ۱۴۰۴۱۷۹۵۱ مورخ ۱۴۰۴/۰۳/۳۱ دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال و مصوبه هیئت رئیسه محترم فدراسیون فوتبال در تاریخ ۱۴۰۴/۰۳/۲۵، به اطلاع می‌رساند که حق خروج از استان بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتسال کشور با محاسبه یک درصد از کل قراردادها می‌باشد که می‌بایست به حساب هیئت‌های فوتبال استان‌های مربوطه واریز شود.»

در این نامه از هیئت‌های استانی خواسته شده است به منظور اقدام نسبت به پرداخت حق خروج، مراتب به باشگاه‌ها ابلاغ شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.