بزوال:از لطف جامعه ورزش ممنونم/به موفقیت دو نماینده فوتسال هرمزگان خوشبینم

بزوال تماشاگر ویژه دیدار فوتسال پالایشگاه شازند و فولاد هرمزگان بود.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال،هادی بزوال از سرمربیان نامدار فوتسال هرمزگان که جهت گذراندن دوره درمان خود در تهران به سر می برد، تماشاگر ویژه دیدار فوتسال پالایشگاه شازند و فولاد هرمزگان بود.
سرمربی سابق تیم پالایش نفت بندرعباس در حاشیه دیدار فوتسال پالایشگاه شازند و فولاد هرمزگان گفت: از تمامی همشهریانم و به طور کلی از جامعه ورزش و فوتسال کشورمان سپاسگزارم که جویای احوال بنده بوده و هستند. خدا را شکر وضعیتم رو به بهبود بوده و امیدوارم با دعای خیر مردم سلامتی کامل را به دست آورده و بار دیگر به فعالیت ورزشی ام ادامه دهم.برای این بازی آمدم تا پشتیبان تیم فولاد هرمزگان باشم و امیدوارم هر دو نماینده استان هرمزگان در لیگ برتر فوتسال کشور در فصل جاری موفق باشند.
برچسب ها :هادی بزوال
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰