کد خبر : 292378
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1404 - 10:45
-

مس در گرگان به دنبال یک برد پرگل دیگر

مس در گرگان به دنبال یک برد پرگل دیگر

مس سونگون در هفته دوم به مصاف بهشتی سازه می رود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هفته دوم لیگ برتر چهارشنبه ۸ مرداد آغاز می شود که در یکی از بازی ها تیم مس سونگون مهمان بهشتی سازه گرگان است. مسی ها در هفته اول مقابل نماینده تازه وارد شهرکرد جشنواره گل به راه انداختند و حالا امیدوارند در خانه تیم بهشتی سازه نیز به یک برد پرگل دیگر دست پیدا کنند.

این در حالی است که زمزمه هایی از بازگشت فرهاد فخیم به مس هم شنیده می شود. گرگانی ها در هفته اول مقابل پالایش نفت در اصفهان شکست خوردند و حالا مصمم هستند تا با پشتوانه تماشاگران خود از بازی مقابل تیم قدرتمند مس دست خالی از میدان خارج نشوند.

این بازی از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۸ مرداد در سالن امام خمینی گرگان برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.