حسن زاده: تیم پالایش شازند تیم قابل احترامی است/ هفته به هفته بهتر می شویم

سرمربی پردیس قزوین از بازی هفته دوم می گوید.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محسن حسن زاده سرمربی تیم پردیس قزوین در گفتگو با Fut5al در مورد بازی هفته دوم تیمش گفت: به نظر بنده این بازی هم مثل سایر بازیهای لیگ سخت و دشواراست و پیش بینی بازی خوب و پرفشاری را می کنم. تیم شازند با توجه به کادر فنی خوب و بازیکنان باکیفیت که جذب کرده تیم قابل احترامی است.
وی افزود: از آن طرف تیم ما هم که متشکل از بازیکنان باتجربه خوب وجوانان باانگیزه است خدا را شکر خوب تمرین کردند و رفته رفته داریم هماهنگ تر شده و شرایط بهتری را پیدا میکنیم و در مسیر پیشرفت هستیم. بچه ها مصمم هستند که به امیدخدا بایک بازی خوب اولین مسابقه خانگی را با موفقیت پشت سر بگذارند و آن شاالله با تکمیل شدن نفراتمان درهفته های آتی منسجمتر و قویتر ظاهر شویم.
برچسب ها :محسن حسن زاده
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰