کد خبر : 292789
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مرداد 1404 - 16:57
-

هاشم زاده:کیفیت بازی ما بسیار بالاتر از نتیجه بود/هواداران قبل از بازی سنگ تمام گذاشتند

هاشم زاده:کیفیت بازی ما بسیار بالاتر از نتیجه بود/هواداران قبل از بازی سنگ تمام گذاشتند

سرمربی تیم گهر زمین سیرجان، پس از پیروزی تیمش مقابل پالایش نفت اصفهان، صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،محمد هاشم‌زاده، سرمربی تیم گهر زمین سیرجان، پس از پیروزی تیمش مقابل پالایش نفت اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:ابتدا سلام عرض می‌کنم خدمت همکاران محترم و همچنین به تیم پالایش نفت اصفهان خسته نباشید می‌گویم که امروز بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتند.

وی افزود:یک تشکر ویژه قبل از بازی از هواداران دارم. واقعاً پیش از مسابقه، هواداران سنگ‌تمام گذاشتند و از آن‌ها ممنون هستیم. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده هم شاهد حضور پررنگ‌شان باشیم.

سرمربی گهر زمین سیرجان در ادامه گفت: بازی بسیار خوبی بود و فکر می‌کنم بازیکنان ما موقعیت‌های زیادی خلق کردند. بعد از فشاری که پس از بازی با نفت بندرعباس و آن شکست سخت روی تیم بود، واقعاً برگشت به شرایط اولیه روحی برای بچه‌ها سخت بود. اما خدا را شکر توانستیم نمایش مطلوبی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: شاید نتیجه یک بر صفر اختلاف زیادی به نظر نرسد، اما کیفیتی که تیم ما ارائه داد، بسیار بالاتر از نتیجه بود. فکر می‌کنم دروازه‌بان ما فقط دو یا سه موقعیت جدی را دفع کرد و بیشتر بازی در نیمه حریف جریان داشت.

هاشم‌زاده در پایان تصریح کرد:این پیروزی را به مردم عزیز و هواداران تقدیم می‌کنم. همه بازیکنان باوجود مصدومیت‌ها با تمام توان جنگیدند و تیم پزشکی هم تلاش می‌کند مصدومان را به بازی‌های آینده برساند. البته احتمالاً فقط یکی از آن‌ها به مسابقه بعدی برسد؛ اما تفاوتی نمی‌کند چه کسانی در ترکیب باشند، چون تمام بازیکنان تیم با تمام وجود برای بهترین عملکرد کوشش می‌کنند و هدف نهایی ما ارائه بهترین کیفیت برای هواداران است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام پنجشنبه , ۹ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۷:۰۷

برید جمع کنید خودتون رو مردم رو چی فرض کردی آقای مربی ؟!! این تیم با این همه بازیکن ملی پوش و این هزینه نجومی بدون مربی بهتر از این نتیجه میگرفت فقط مردم رو سر مار گذاشتی ؟!!!

جواد پنجشنبه , ۹ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۷:۲۸

از این آدم مربی در نمی یاد فقط دنبال پول هست بعد هم میذاره میره آمریکا و به هم ما میخنده زودتر باید فکری به حال تیم سیرجان کرد وگرنه امسال هیچ امیدی به این تیم با هاشم زاده نیست