کشاورز: کاملا بر بازی مسلط بودیم/از اول تا انتهای بازی تمرکز خوبی داشتیم

سرمربی گیتی پسند از بازی با پالایش نفت گفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز سرمربی گیتی پسند در مورد بازی با پالایش نفت بندرعباس به Fut5al گفت: بازی خیلی خوب و با کیفیتی بود و به نظرم تماشاگرانی که در سالن بودند از یک بازی زیبا و پر هیجان لذت بردند.
وی افزود: هر دو تیم تلاش خودشان را انجام دادند و ضمن احترام به تیم خوب بندر، بر بازی مسلط بودیم و موقعیتهای زیادی خلق کردیم و مستحق پیروزی بودیم. جا دارد که تشکر کنم از تک تک بازیکنانمان که خیلی پرتلاش بودند و تمرکز خوبی از شروع بازی تا انتها داشتند و در آخر هم از هوادارامان تشکر می کنم که به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند.
برچسب ها :محمد کشاورز
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰