چالش های بندری ها برای تقابل با پالایش نفت اصفهان

تیم پالایش نفت بندرعباس، با مصدومیت دو بازیکن کلیدی خود در خط هجومی رو به رو شده است و در چند بازی آینده آنها را در اختیار نخواهد داشت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم پالایش نفت بندرعباس، دردسر جدید مدعیان لیگ برتر فوتسال پس از پشت سر گذاشتن دو بازی حساس، خود با چالش مواجه شده است و در جریان هر مسابقه، یک بازیکن تاثیرگذارش را به دلیل آسیبدیدگی از دست میدهد. ابتدا علی جوذری در جریان پیروزی برابر گهر زمین سیرجان که عملکرد قابل قبولی داشت، دچار پارگی جزئی رباط صلیبی شد و در بازی دوم، هاشم شیرعلی پس از بخورد شدید با باقر محمدی گلر گیتی پسند، از ناحیه دست آسیب سختی دید و به بیمارستان منتقل گردید.
گزارشهای پزشکی نشان میدهد، علی جوذری میبایست سه هفته دور از میادین باشد و طی این مدت به فیزیوتراپی و آبدرمانی میپردازد. سالنی باز جوان از صبح امروز زیر نظر پزشک متخصص مراحل رسیدگی به مصدومیت خود را آغاز کرده است.
هاشم شیرعلی، دیگر مصدوم پالایشیها، پس از عکسبرداری و تشخیص شکستی استخوان دست، به زودی ناحیه آسیبدیده را جراحی میکند و به نظر میرسد که دستکم پنج هفته خانه نشین شود.
عباس روزپیکر سرمربی تیم پالایش نفت بندرعباس، علاوه بر دو بازیکن مصدوم، محمدحسین بازیار دیگر مهره کلیدی خود را به دلیل محرومیت در بازی آینده مقابل پالایش نفت اصفهان در اختیار نخواهد داشت که منجر به بحثهایی در مورد عمق ترکیب تیم در این مسابقه شده است.
برچسب ها :پالایش نفت بندرعباس
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰