کد خبر : 292984
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1404 - 17:13
-

کلینیک ایرانیان قم برای صعود به لیگ برتر بسته می‌شود

کلینیک ایرانیان قم برای صعود به لیگ برتر بسته می‌شود

تیم کلینیک ایرانیان قم به زودی فعالیت خود برای صعود به لیگ برتر را آغاز می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم کلینیک ایرانیان قم که فصل گذشته به لیگ دسته اول سقوط کرد این روزها مقدمات حضور پرقدرت در لیگ دسته اول را آغاز کرده است. 

بر اساس شنیده‌ها دکتر طاهایی مالک این باشگاه امسال به صورت جدی حمایت خود را از تیم فوتسال اعلام داشته و قرار است این تیم با جذب بازیکنان خوب بومی و غیربومی برای صعود به لیگ برتر بسته شود.

همچنین یک از مربیان مطرح و قدیمی فوتسال که مورد اقبال تماشاگران قمی است به عنوان مدیر فنی این تیم انتخاب شده و ظرف روزهای آینده پروسه انتخاب سرمربی و بازیکنان این تیم آغاز می‌شود.

این در حالیست که تیم دلسوختگان اهل بیت قم نیز با بستن تیم قدرتمند راهی لیگ دسته اول می‌شود تا با وجود این دو تیم رقابت جذابی برای صعود به لیگ برتر را شاهد باشیم.

به گفته مهدی پاک مدیر اجرایی این تیم از زحمات قلی‌زاده مدیرعامل قبلی این باشگاه که با وجود وعده‌های فراوان از سوی مسئولان استانی ، از این تیم حمایت کرد تجلیل و تقدیر می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.