کد خبر : 293432
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1404 - 10:33
-

لک:در دقیقه اول بازی غافلگیر شدیم/ بازیکنان به خوبی برنامه ها را اجرا کردند

لک:در دقیقه اول بازی غافلگیر شدیم/ بازیکنان به خوبی برنامه ها را اجرا کردند

سرمربی شهرداری ساوه از بازی با پالایش نفت شازند گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، رضا لک سرمربی تیم شهرداری ساوه در گفتگو با Fut5al گفت: بازی بسیار سختی با تیم پالایش نفت شازند داشتیم. با توجه به اینکه دربی استانی بود و همچنین هر دو تیم به ۳ امتیاز بازی نیاز داشتند از همان شروع بازی فشار زیادی روی دروازه های یکدیگر وارد شد.

وی افزود:علیرغم اینکه در دقیقه اول بازی غافلگیر شدیم و دروازه مان باز شد، خیلی زود به بازی مسلط شدیم و توانستیم ۵ گل بزنیم و در اواخر بازی روی فشار تیم حریف ۲ گل دریافت کردیم. تیم پالایش شازند تیم خوبی است و تمام تلاشش را انجام داد.

لک در پایان گفت: جا دارد از بازیکنان تیمم به جهت تلاششان و انجام برنامه هایی که داده بودیم تشکر کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.