کد خبر : 293428
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1404 - 10:15
-

کشاورز: اول بازی خوب نبودیم/ یک بازی سخت را بردیم

کشاورز: اول بازی خوب نبودیم/ یک بازی سخت را بردیم

سرمربی گیتی پسند از بازی با فولاد هرمزگان گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز سرمربی تیم گیتی پسند در گفتگو با Fut5al گفت: قبل از هر چیز اجازه دهید روز خبرنگار را خدمت همه خبرنگاران عزیز و به خصوص خبرنگارهای ورزشی پرتلاشی که به طور ویژه فوتسال را پوشش می دهند تبریک بگویم و از زحماتی که در طول سال می کشند و باعث بهتر دیده شدن فوتسال می شوند تشکر کنم.

وی در مورد بازی با فولاد هرمزگان گفت: بازی بسیار سخت و با کیفیتی بود. یک فوتسال زیبا و سریع از جانب هر دو تیم مشاهده کردیم. ما در شروع مسابقه خوب نبودیم و خیلی هم زود گل دریافت کردیم اما کم کم به بازی مسلط شدیم و توانستیم تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و خداراشکر در یک بازی سخت برنده بازی شویم. واقعا جا دارد که تشکر کنم از همه بازیکنانمان که پر تلاش بودند و همچنین هوادارانمان که آمدند و حمایت کردند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.