کد خبر : 293596
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1404 - 9:20
-

افضلی:تیم شهرکرد مثل تیم ما دیر بسته شده است/ می خواهیم با دست پر برگردیم

افضلی:تیم شهرکرد مثل تیم ما دیر بسته شده است/ می خواهیم با دست پر برگردیم

سرمربی پالایش نفت شازند از بازی امروز تیمش گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسین افضلی سرمربی تیم پالایش نفت شازند در گفتگو با Fut5al در مورد بازی با تیم جوادالائمه شهرکرد گفت: تیم شهرکرد مثل تیم خودمان دیر بسته شده و امیدوارم بازی خیلی خوبی باشد. ما از سه بازی گذشته دو امتیاز کسب کردیم و هفته قبل در مصاف با شهرداری ساوه یک فوتسال زیبا انجام دادیم و بچه ها با جان و دل بازی کردند و جنگیدند و موقعیت های زیادی خلق کردند اما از دست رفت.

وی افزود: همه بچه ها هم قسم شدیم که یک بازی خوبی انجام بدهیم و دست پر برگردیم و نتیجه ای در خور مردم شازند بگیریم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.