حسن زاده: بازی با گیتی پسند تقابل دو تیم متفاوت لیگ است/انگیزه زیادی برای این بازی داریم

سرمربی پردیس از بازی با گیتی پسند می گوید.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال،محسن حسن زاده سرمربی تیم پردیس قزوین در مورد بازی امروز تیمش مقابل گیتی پسند به Fut5al گفت:این بازی تقابل دو تیم متفاوت لیگ است تیم گیتی پسند تیمی که زود شروع کرده و همیشه جزو تیمهای مدعی قهرمانی هست و بازیکنان باتجربه و ملی پوش زیادی داردکه قطعا بازی سختی پیش رو داریم درمقابل ما دیر شروع کردیم و شرایط ویژه ای داشتیم.
وی افزود: خداراشکر توانستیم بازیکنان خوب و باکیفیت جذب کنیم و درکنار آنها بازیکنان جوان و آینده دار خوبی که میتوانند به تیم کمک کنند و از نظر شرایط انگیزه در شرایط خوبی قرار داریم امیدوارم باحمایت هواداران اول بازی خوبی انجام دهیم و بعد دست پر اززمین خارج شویم.
برچسب ها :محسن حسن زاده
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰