شفیعی: این بازی حکم شش امتیاز را برای ما دارد/ می خواهیم اولین پیروزی را به هواداران تقدیم کنیم

سرمربی بهشتی سازه از بازی امروز تیمش می گوید.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، احمد شفیعی سرمربی تیم بهشتی سازه گرگان در مورد بازی این هفته تیمش مقابل عرشیا شهرقدس به Fut5al گفت: بازی سختی پیش رو داریم تیم عرشیا از کادر فنی خوب و بازیکنان با تجربه برخوردار است و با توجه به آنالیزی که کردیم انشاالله بتوانیم با تمرکز لازم و یک بازی خوب و تماشاگر پسند پیروز میدان باشیم.
وی افزود: کاملا آگاه هستیم که این بازی حکم ۶ امتیاز را برای ما دارد و در طول هفته با بازیکنان هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روحی روانی کار کردیم و خدا را شکر بچه ها کاملا آماده یک بازی خوب هستند تا انشاالله با حمایت هواداران و یک بازی منطقی و خوب اولین سه امتیاز را به هواداران استان گلستان هدیه بدهیم.
برچسب ها :احمد شفیعی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰