لک:گیتی پسند همه ابزارهای لازم برای قهرمانی را دارد/ با انگیزه خوب به دنبال کسب نتیجه لازم هستیم

سرمربی شهرداری ساوه از بازی امروز تیمش گفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال،رضا لک سرمربی تیم شهرداری ساوه پیش از بازی تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان به Fut5al گفت: بازی بسیار سختی پیش رو داریم. تیم گیتی پسند تیم بسیار خوبی است و همه ابزار برای اینکه از قهرمانی فصل پیشش دفاع کند را دارد.
وی افزود: ما هم جوانترین تیم لیگ هستیم که با توجه به انگیزه خوب بازیکنان و تمرکزی که طول هفته روی نکات مثبت و منفی تیم گیتی داشتیم تمرینات خوبی انجام دادیم. امیدوارم با اجرای برنامه های تمرینی بتوانیم بازی با کیفیتی انجام بدهیم و انشالله نتیجه لازم را هم بدست بیاوریم.
برچسب ها :رضا لک ، سرمربی شهرداری ساوه
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰