هاشم زاده:دو بازیکن مصدوم ما آماده بازی هستند/عرشیا با انگیزه بازی می کند

سرمربی گهرزمین از بازی فردای تیمش می گوید.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد هاشم زاده سرمربی تیم گهرزمین سیرجان پیش از بازی فردای تیمش مقابل عرشیا شهرقدس به Fut5al گفت: ما این هفته مقابل تیمی قرار میگیریم که تازه به لیگ برتر آمده اما عملکرد بسیار خوبی داشته است. در چهار بازی گذشته دو برد و دو مساوی کسب کرده و هنوز طعم شکست را نچشیده است. مربی توانمندی دارد و بازیکنانش با انگیزه بازی میکنند.
وی افزود: ما هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتهایم و تلاش میکنیم با تمام توان بازی کنیم.خوشبختانه دو نفر از بازیکنان مصدوم به ترکیب تیم برگشته اند و انشاءالله شاهد یک دیدار زیبا و پرهیجان باشیم.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰