کشاورز: می دانیم کار سختی مقابل شهرداری ساوه داریم/ با انگیزه و پرتلاش تمرین کردیم

سرمربی گیتی پسند از بازی امروز تیمش می گوید.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز سرمربی تیم گیتی پسند پیش از بازی تیمش مقابل شهرداری ساوه به Fut5al گفت: با تیم خوب شهرداری ساوه بازی داریم و مطمئنم بازی زیبا و در عین حال سختی خواهد بود.
وی افزود: در طول هفته تمرینات خوبی انجام دادیم و بچه ها بسیار با انگیزه و پرتلاش در تمرینات خودشان را نشان دادند . تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم ولی این را هم می دانیم که کار سختی داریم.
برچسب ها :محمد کشاورز
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰