حسن زاده:داور روی گل های تیم حریف نقش زیادی داشت/برای ما هر بازی حکم یک فینال را دارد

سرمربی تیم پردیس قزوین گفت: داوردر بازی مقابل فولاد هرمزگان روی گل ها تاثیر داشت و در حق تیم ما اجحاف شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محسن حسن زاده پس از شکست تیمش مقابل فولاد هرمزگان به خبرنگاران اظهارداشت: دو نیمه متفاوت داشتیم، نیمه اول خوب شروع نکردیم و روی آنالیزی که کرده بودیم، تمرکز بازیکنان خوب نبود و متاسفانه گل را دریافت کردیم.
وی گفت: در نیمه دوم همان بازی روان همیشگی را به نمایش گذاشتیم ومی توانستیم به بازی برگردیم که داور روی گل های تیم حریف نقش زیادی داشت.
سرمربی تیم فوتسال پردیس قزوین یادآورشد: قبل ازپنالتی که داور برای فولاد هرمزگان گرفت، ابتدا بازیکن فولاد مرتکب خطای هند شد که متاسفانه داوردر این صحنه به ضرر تیم ما سوت زد.
حسن زاده افزود: قبل از گل سوم هم باید برای ما کرنراعلام می شد، که داوربرای تیم رقیب پرتاب اوت اعلام کرد و روی پرتاب دروازبان تیم فولاد متاسفانه گل سوم هم وارد دروزاه ما شد.
سرمربی تیم فوتسال پردیس قزوین تصریح کرد: برای ما هر بازی حکم یک فینال را دارد، ما تیمی هستیم که نخستین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می کنیم و بدون شک در ادامه نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.
برچسب ها :اصغر حسن زاده،محسن حسن زاده،وحید شمسایی،سرمربی گیتی پسند،گیتی پسند،آقای گل فوتسال،لیگ برتر فوتسال،پایگاه خبری فوتسال ایران،بهترین سایت فوتسال،اخبار فوتسال،لیگ فوتسال،تیم ملی فوتسال ، محسن حسن زاده
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰