لک:گلهای خورده نتیجه اشتباهات خودمان بود/ شکست برابر گیتیپسند برای ما درسهای ارزشمندی داشت

رضا لک، سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه، پس از دیدار مقابل گیتیپسند گفت که گلهای خورده تیمش ناشی از اشتباهات فردی بود و این شکست میتواند تجربهای مهم برای آینده باشد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، رضا لک پس از شکست تیمش برابر گیتیپسند اظهار کرد: شروع بازی با کیفیتی داشتیم و نخستین موقعیت خطرناک مسابقه را ما خلق کردیم، اما گلهای خورده نتیجه اشتباهات خودمان بود. گیتیپسند تیمی باتجربه و با کیفیت است.
وی ادامه داد: در نیمه دوم تغییرات تاکتیکی انجام دادیم، اما متأسفانه همان اشتباهات تکرار شد. بازی در زمین حریف و مقابل تماشاگران پرشور، شرایط را دشوارتر میکند.
سرمربی شهرداری ساوه ضمن قدردانی از بازیکنان تیمش گفت: از شاگردانم برای نمایشی که ارائه کردند تشکر میکنم. به باور من، این شکست درسهای ارزشمندی برای آینده خواهد داشت.
لک در پایان درباره قضاوت داوران افزود: داوری عملکرد خوبی داشت و هر دو تیم فقط روی فوتبال متمرکز بودند.
برچسب ها :رضا لک ، وحید شمسایی،علی افضل،رضا لک،کراپ الوند،لیگ برتر فوتسال،شهروند ساری،پایگاه خبری فوتسال ایران،بهترین سایت فوتسال،اخبار فوتسال،لیگ فوتسال،تیم ملی فوتسال
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰