علت محرومیت احمدعباسی چه بود؟

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، سعید احمدعباسی، ستاره تیم گیتی پسند اصفهان را یک جلسه از همراهی تیم خود محروم کرد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، با گذشت دو هفته از اخراج جنجالی سعید احمدعباسی در دیدار تیمهای گیتیپسند اصفهان و پردیس قزوین، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکمی غیرمنتظره و بحثبرانگیز، آقای گل فوتسال ایران را به دلیل ممانعت از خروج از زمین پس از دریافت کارت قرمز، یک جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.
این رای در حالی صادر شده است که احمدعباسی تنها حدود ۳۰ ثانیه پس از اخراج، زمین مسابقه را ترک کرده بود و باشگاه گیتیپسند نیز در همین ارتباط مستندات خود را به کمیته انضباطی ارائه داده است.
احمدعباسی پس از دریافت کارت قرمز، ثانیههایی با داور بازی بر سر کارت زرد نخست خود بحث کرد و چنین رفتاری معمولاً در دنیای ورزش طبیعی است و رخ میدهد. این بازیکن بدون اینکه توهینی به قاضی بازی کرده باشد، با ناراحتی از زمین خارج میشود. در حکم کمیته انضباطی، هیچ اشاره ای به توهین به داور و یا عوامل مسابقه نشده است.
* حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:
آقای سعید احمد عباسی، بازیکن تیم فوتسال گیتیپسند اصفهان، مبنی بر ممانعت از خروج از زمین مسابقه پس از اخراج و استناد به مواد ۶۴ و ۸۹ آییننامه انضباطی، به یک جلسه محرومیت از تیم گیتی پسند و به پرداخت ۴۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم میگردد. این رای قابل اجرا خواهد بود و جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.
با این حال، سعید احمدعباسی، دیدار بین گیتی پسند و تیم جواد الائمه شهرکرد را از دست خواهد داد و بعید است که کمیته انضباطی در رای خود تجدید نظر کند و البته فرصتی برای صدور حکم استیناف نخواهد بود.
برچسب ها :سعید احمدعباسی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰