کد خبر : 294699
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1404 - 12:15
-

غیبت قهرمانی در ترکیب شهرداری ساوه تا پایان نیم فصل اول

غیبت قهرمانی در ترکیب شهرداری ساوه تا پایان نیم فصل اول

بازیکن شهرداری ساوه تا نیم فصل غایب خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حمید قهرمانی بازیکن تیم شهرداری ساوه به علت شکستگی پا حداقل تا پایان نیم فصل باید از ترکیب تیمش بیرون باشد.
قهرمانی در دیدار مقابل گیتی پسند در برخورد با مهدی کریمی دچار شکستگی پا شد و طبق نظر پزشکان باید پای خود را عمل کند‌.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.