هاشم زاده:پالایش شازند در بازی های قبل نمایش خوبی داشته است/در برخی بازی ها با بدشانسی امتیاز از دست دادیم

سرمربی گهر زمین سیرجان از بازی امروز تیمش گفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، محمد هاشم زاده سرمربی تیم گهر زمین سیرجان در گفتگو با Fut5al گفت: تیم ما امروز در چارچوب رقابتهای لیگ به مصاف تیمی میرود که بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد و سرمربی آن، سر مربی فصل گذشته همین تیم بوده است. این موضوع جذابیت بازی را دوچندان میکند.
وی افزود: خوشبختانه در روزهای اخیر تمرینات بسیار خوبی پشت سر گذاشتیم و بازیکنان از نظر روحی و بدنی آماده این مسابقه هستند. تیم حریف در چند دیدار قبلی خود بازیهای خوبی به نمایش گذاشته ولی با کم شانسی نتایج را واگذار کرده است.
هاشم زاده ادامه داد: ما هم در چند بازی گذشته با کمی بدشانسی امتیازاتی را از دست دادیم، اما با انگیزه و تمرکز بالا تلاش میکنیم در بازی خانگی نمایش خوبی ارائه دهیم و نتیجه مطلوبی کسب کنیم. امیدواریم شاهد دیداری زیبا و درخور شأن دو تیم باشیم.
برچسب ها :محمد هاشم زاده،تیم ملی فوتسال
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰