کشاورز: میخواهیم هر هفته بهتر از هفته قبل ظاهر شویم

سرمربی گیتیپسند بازی با جوادالائمه را فرصتی برای نمایش پیشرفت تیمش دانست.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز سرمربی گیتی پسند اصفهان در خصوص دیدار با جوادالائمه شهرکرد گفت: این هفته با تیم خوب جوادالائمه در شهرکرد بازی داریم که به هر شکل بازی در خانه حریف سختیهای خودش را دارد اما در طول هفته تمرینات خوبی انجام دادیم و آمادهایم.
او افزود: بچههای ما در تمرینات این هفته نیز بسیار پرتلاش در کار ظاهر شدهاند که واقعا جای تشکر دارد و تمام تلاش ما این است که هر هفته تلاشمان را برای پیشرفت تیمی بیشتر کنیم و بهتر از هفته قبل ظاهر شویم.
سرمربی گیتی پسند ابراز امیدواری کرد که بازی جذاب و تماشاگرپسندی از سوی هر دوتیم به نمایش دربیاید.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰