کد خبر : 294667
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1404 - 9:32
-

یحیی‌زاده: مصدوم و محروم داریم اما ناامید نیستم

یحیی‌زاده: مصدوم و محروم داریم اما ناامید نیستم

سرمربی عرشیا شهر قدس در خصوص دیدار با پالایش نفت اصفهان نظرات خود را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، یحیی‌زاده سرمربی عرشیا شهر قدس در خصوص دیدار با پالایش نفت در اصفهان گفت: بازی امروز ما مقابل تیمی هست که از کادر فنی باشخصیت و بازیکنان با کیفیت و با انگیزه‌ای برخوردار است.

او افزود: بازی بسیار سختی برای هر دو تیم خواهد بود. به هر حال پالایش نفت اصفهان عملکرد بسیار خوبی در لیگ‌برتر داشته و عرشیا هم نشان داده که تیمی قابل احترام و حریفی سرسخت برای همه رقبا است.

سرمربی عرشیا شهر قدس تاکید کرد: با انبوهی از مشکلات مالی و چندین مصدوم و محروم به اصفهان آمده‌ایم اما امیدواریم نمایش قابل قبولی ارائه بدهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.