بازیکن شهرداری ساوه زیر تیغ جراحی رفت

حمید قهرمانی بازیکن شهرداری ساوه زیر تیغ جراحی رفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، حمید قهرمانی بازیکن شهرداری که در بازی با گیتی پسند در ثانیه های پایانی نیمه اول بر اثر برخورد با مهدی کریمی از ناحیه روی پای راست مصدوم شده بود امروز مورد عمل جراحی قرار گرفت.
قهرمانی حداقل چهار هفته نیاز به استراحت دارد.

برچسب ها :حمید قهرمانی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰